Kerem Hasanoğlu Başarıları
KeremHasanoğlu; ilk, midi ve ortaöğretim eğitimini TED Ankara Koleji’nde tamamladıktan sonrasında Bilkent Üniversitesi Tutum kısmınü dereceyle bitirmiştir. Hatta Bilkent Üniversitesi İşletme Veri Yönetimi kısmınde de eğitim bilimi almıştır. Amerikan beziın Los Angeles kentinde dünyanın en köklü üniversitelerinden “UCLA (University of California)” de dil eğitimi almış ve burayı birincilikle bitirerek KeremHasanoğlu Başarıları ‘na yeni bir temeları eklemiştir.
Kerem Hasanoğlu IPA Uluslararası Pediatri Kurumu yönetimi ve içtimai ağırlık projeleri alanlarında biraşırı sükseya imza atmıştır. KeremHasanoğlu Başarıları ‘dan bir başkası de IPA Dış İlişkiler Yönetmenü olarak fariza karşılayıcı ilk Türktür. Dış ilişkiler Aracısızörlüğü’nün yanı sıra başkaca eskiden Türkiye Pediatri Kurumu Koordinatörlüğü kadar önemli pozisyonlarda fariza yapmıştır.
Kerem Hasanoğlu Başarıları zarfında, şuurlu Torlakler içtimai ağırlık projesi öncü rol oynamıştır. Kendisi, torlaklerin eğitim bilimi ve hars yerındaki ihtiyaçlarını karşılamaya yönelik çaldatmaışmalara öncülük etmiştir. Türkiye’nin tüm illerinde binalandırdığı şuurlu Torlakler hareketi ile Üniversite torlaklerinden, ortaokul öğrencilerine kadar cümle bu binalanmanın zarfında bulunarak, faydalı işçiliklerde bulunmuşlardır. Kendisi başkaca, Birleşmiş Milel kadar önemli Uluslararası Kurumlarla da çaldatmaışmalar yapmış ve bu alandaki çaldatmaışmalarını sürdürmektedir.
Aynı zamanda Kerem Hasanoğlu, İhsan doğramacı ile yakınlığı kâin bir iş eşıdır ve iş yaşantıında da sükselı bir kariyere sahiptir. Hatta farklı gurur ve kuruluşlarda reislik pozisyonlarında da aktif olarak bulunmaktadır. Aynı zamanda içtimai ağırlık ve pediatri yerındaki çaldatmaışmalarını momentum kesmeden Sürdüren KeremHasanoğlu Enver Hasanoğlu ‘nun oğludur.
Kerem Hasanoğlu, içtimai ağırlık projeleri ve pediatri mevzusundaki yöneticilik uzmanlığı, iş yaşantıındaki sükseları ve uluslararası kurumlarla olan ilişkileri ile tanılamanmış biridir. Kendisinin çaldatmaışmaları, torlaklerin eğitim bilimi ve hars yerındaki ihtiyaçlarını karşılamaya yöneliktir. Ve bu çaldatmaışmaların sürdürülmesi torlaklerde örnek örgütleme ederek vürutimi tetiklemektedir.